Pages Navigation Menu

Svømmetrening, svømmekurs og vannaktiviteter i Bærum

Kjøpsvilkår ved netthandel

Avtale og partnere

Avtalen mellom kjøper (deg som kunde) og selger (Bærumsvømmerne, heretter kalt BSV) består av opplysningene Bærumsvømmerne gir om kjøpet i nettbutikken, eventuell direkte korrespondanse mellom partene, samt disse kjøpsvilkårene.

Ved motstrid mellom opplysningene BSV har gitt om kjøpet, eller i direkte korrespondanse mellom partene og kjøpsvilkårene, gjelder korrespondansen mellom partene og opplysningene gitt i nettbutikken før kjøpsvilkårene, så fremt det ikke strider mot bindende lovgivning.

Selger:

BÆRUMSVØMMERNE

NO 974  340 003

Kontaktadresse: Postboks 98, 1319 Bekkestua”

Kontakt oss:
post@barumsvommerne.no elller telefonnummer: 456 10 980

Priser og betaling
Priser på varene er oppgitt inkl. mva. Opplysninger om de totale kostnadene du skal betale, inklusive leveringskostnader, vises i kjøpsprosessen før bestillingen er fullført. Betaling gjøres i siste steg i kassen med VISA eller Mastercard

Avtaleinngåelse
Avtalen er bindende for begge parter når din bestilling er mottatt av BSV. En part er likevel ikke bundet av avtalen hvis det har forekommet skrivefeil i tilbudet fra BSV eller i din bestilling, og den annen part innså, eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.

Ordrebekreftelse
Når BSV har mottatt din bestilling, vil BSV bekrefte bestillingen ved å sende en ordrebekreftelse til deg. Kontroller at ordrebekreftelsen stemmer overens med din bestilling. Er det ikke samsvar mellom disse, ta kontakt med BSV så snart som mulig.

Kansellering
Innen 24 timer kan du kostnadsfritt kansellere ditt kjøp. Ta kontakt med BSV på telefon 456 10 980

Endring av ordre
Innen 24 timer etter at du har bestilt, kan du ringe oss på telefon 456 10 980 og endre ditt kjøp. Les mer om betaling av mellomlegg og tilbakebetaling her.

Levering
Varene sendes fra BSVs lager. Estimert leveringstidspunkt oppgis i bestillingsøyeblikket. Normal leveringstid er 8-14 dager. Ved eventuell forsinkelse hos våre leverandører i forbindelse med produksjon eller levering, må ytterligere leveringstid påregnes. BSV vil da kontakte deg.

Postpakke
Postpakker leveres til ditt nærmeste postkontor/post i butikk.

Kontroll av varer ved levering
Oppdager du mangler eller skader ved levering av dine varer, skal BSV kontaktes for videre behandling. Ved henting av postpakke eller varer på henteterminal, må du melde fra til utleveringsstedet om avviket..

Erstattede produkter grunnet transportskader vil være i de samme mål og spesifikasjoner som i den opprinnelige bestillingen.

Uavhentede varer
Gebyr for uavhentede varer
– Dersom postpakke ikke avhentes påløper et gebyr på 190,–

Angrerett
Ved kjøp i nettbutikken kan du som kunde angre kjøpet ditt etter angrerettslovens bestemmelser. Dette innebærer at du uten grunn kan angre kjøpet ditt hos BSV opptil 14 dager etter at du mottok varene. Merk at dette ikke gjelder reiser og treningsavgift hvor det er egne betingelser.

BSV vil ved bruk av angreretten tilbakebetale deg både fraktkostnad for forsendelsen og vareverdi på bestillingen. Ved bruk av angreretten på deler av bestillingen, vil BSV tilbakebetale en forholdsmessig del av fraktkostnaden. Du må selv betale for eventuelle returkostnader dersom varene er på vei til deg, eller du har mottatt dem. Returkostnaden vil være lik fraktkostnad for forsendelsen ved bestilling, eller en forholdsmessig del dersom angreretten benyttes på deler av bestillingen. Ønsker du å levere varene tilbake på et av våre BSV tilkommer det ingen returkostnader.

Tilbakebetaling av fraktkostnad for forsendelsen forutsetter at du gir oss beskjed om at du ønsker å benytte angreretten innen 14 dager fra du mottok varene dine. Eventuelle varer som skal sendes i retur skal være sendt innen 14 dager fra du meldte fra om bruk av angrerett.

Når vi har mottatt dine varer i retur, vil vi overføre pengene dine minus returkostnad til din konto, eller i samme betalingsform som benyttet ved bestilling.

Merk: Ifølge Lov om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted (angrerettloven) gjelder angreretten ikke for reiser – dvs treningsopphold og overnatting ved konkurranser. Ved bestilling av treningsleir og overnattingsstevner vil BSV likevel refundere det vi får tilbake fra våre leverandører. Dette vil normalt si at vi ikke kan refundere flyreiser, og kjøper må derfor ha egen reiseforsikring for å få igjen på flybilletter selv.

Betaling av treningsavgifter refunderes ikke når det er gått 14 dager over sesong start. Ved avbrekk/ stopp på grunn av skader eller medisinske årsaker motregnes den treningsperioden man har benyttet seg av mot det gjenstående, og man kan få refundert gjenstående beløp. Hvis man slutter før sesongen er i gang, refunderes hele beløpet. Ta kontakt med post@barumsvommerne.no.

Retur per post
Ønsker du å returnere varer til BSV per post, ring BSV, oppgi ordrenummer og be om å få tilsendt en ferdig utfylt returseddel. Returseddelen legges ved produktene du ønsker å returnere.

Når vi har mottatt dine varer i retur, vil vi overføre pengene dine minus returkostnad til din konto, eller i samme betalingsform som benyttet ved bestilling.

Reklamasjon
Oppdager du feil eller mangler ved varer du har kjøpt hos BSV, ta kontakt med oss så hjelper vi deg med å finne en løsning. BSV behandler alle henvendelser etter norsk lovgiving. For å kunne hjelpe deg raskere er det viktig at du har kjøpsbevis/ordrebekreftelse og varens navn/artikkelnummer tilgjengelig når du kontakter BSV.

 

Sponsorer